#1 Skrevet Februar 4, 2009 (endret) Siden kjørekomputer displayet mitt ikke funker som det skal så må jeg ha nytt, Jeg har denne, med den lille typen Kjørekomputer som kun viser hvor mye den bruker og slikt : Det jeg lurer på er om jeg kan bygge om til denne, med enkle mods? Noen som har gjort dette før ? Denne har jo stor "fis" (?) Se bort ifra att det er bensin;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2009 det går an ja, om de 6 første nr i dele nr er likt. 1J0 919 evt 1J0 920... 919 er ikke canbus 920 er canbus. Så du må sjekke nr før du kjøper evt, pluss at dette må kodes med vag tacho og vag com evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2009 er det noe spesiell årsmodell det ble canbus? Tipper på året det ble slike instrumenter.. Selvsakt skal jeg kode om instrumentet så km stand er riktig vil bare ha kjørekomputeren til å fungere, men samtidig så vil jeg ha det nye instrumentpanelet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2009 99,5/2000mod ble det can bus ca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2009 Bilen vil vel gå bedre også da med slikt instrument?? Ser det går jo til 300 km/t!!! Billig trim da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2009 regner med at det går på passat og da? 3b til 3bg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2009 Bilen vil vel gå bedre også da med slikt instrument?? Ser det går jo til 300 km/t!!!Billig trim da. ja, ikke sant!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2009 menne, du sier 1999-2000 det er jo akkurat der modellen på bilen min er, regga i 1999 - men er en 2000 mod. Er det noen med det "gamle" instrumentet som har canbus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...