#1 Skrevet Februar 4, 2009 Har en golf 3 med grønn belysning på alt av brytere etc. Er det mulig og bytte ut dette til rødt? slik som golf 4 har osv? Evt noen som vet hva slags pære som sitter i de forskjellige bryterne? det som er grønt hos meg er: Lysbryter Elvinduer forran El.takluke Speedometer varme brytere til sete vamre/kulde knottene til varmeapparatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2009 forsvant fort denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2009 En del av tinga har nok vanlig kvit/gul lyspære med grøn film som gjer lyset grønt, dette blir nok litt verre å bytte ut. Eg skifta til kvit belysning på speedometer på en Golf 2 eg har. Der måtte eg til å fjerne en rekke med grøn film for å få det til. Men har jo alltids Golf 3,5 (Golf 3 cab med 4ar front og ratt ++) som har blå/raud belysning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2009 ja har sett på ebay at man får kjøpt med rød/blå belysning, men da til en helt annen pris kontra å bytte til røde led pærer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...