Vento med Schmidt Modern-Line 8 X 15?

Anbefalte innlegg

Hei

 

Tenker på nye felger til vento'n, har alltid hatt sansen for Schmidt Modern-Line 8 X 15.Bilen skal senkes 40 mm med dempere og fjærer.Ser felgene leveres i et 10,20 og 25,hva vil passe og må jeg evt valse,skal ha på plastikk bredere også.

 

Noen felg eksperter her? så er det bare å komme med tips og råd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Tenker på nye felger til vento'n, har alltid hatt sansen for Schmidt Modern-Line 8 X 15.Bilen skal senkes 40 mm med dempere og fjærer.Ser felgene leveres i et 10,20 og 25,hva vil passe og må jeg evt valse,skal ha på plastikk bredere også.

 

Noen felg eksperter her? så er det bare å komme med tips og råd

 

Du burde vel velge 16 eller 17 tom på Vento med "bare" 40mm senk. 8x15 er "små" hjul som kommer langt ut i hjulbuen og da blir glippa opp til skjemen ganske tydelig.

 

Utover det ville jeg helt klart gått for høyest ET på 25. Hvor mye det evt subber er avhengig av bilens senk og stivhet, samt valg av dekk/dim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte mine schmidt felger gjennom qualityautoimport. :) bra service og bra pris. De har mange felger å velge mellom hos schmidt. Jeg kjøpte revelution space chrom felgene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.