Co-verdier uten cat. på rs2?

Anbefalte innlegg

Skal bygge ny eksos på rs2'en og skal samtidig inn på eu-kontroll. Har planlagt 2 potter uten catalysator.

Bør jeg sveise inn plass til å sette inn cat til kontroller/eu-kontroller, eller går det greit å eu-godkjenne uten cat?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CO-verdier før katalysator pleier å ligge rundt 0.5, og det er grensen. Når man først bruker penger på et eksosanlegg er det like greit å sette av penger til race-katalysator med det samme, evt. bare beholde originalkatalysatorene, som på RS2 er race-type uansett, så det er ingenting å "spare" på å ta dem vekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er en 96 modell må den ha kat ved godkjenning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor akkurat 96 og ikkje 94,95?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bilen nyere en 1987 og har katalysator orginalt må kat sitte på bilen ved eu kontroll. om det er 94 eller 96 mod har ingenting og si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biler registrert fo.m. 1.1.1989 og på hele 90-tallet skal ha under 0.5% CO og skal ha katalysator på EU-kontroll. Det er ingen forskjell på 94 og 96.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd men har noen godkjent rs2/s2 uten katalysatorer og sett co verdien?

Min var på rundt 4 hvis jeg ikke husker feil sist eu og har ikke innmat i katalysatorene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.