Anbefalte innlegg

hei lurer på om det er noen som har noe erfaring med eksosanlegg til 98mod audi a4 1.8tq fra 034motorsport. er det kvalitet eller ikke? og bråker det veldig? tenkte enten på 3" eller 2.5" fra 034motorsport.

mvh

Daniel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eksosen hos 034 er ganske dyr i forrhold til mange andre..men er sikkert god kvalitet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker men blir det veldig mye støy med 3" fra turbo med bare bakpotte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse skriver jo i den første linken; sku ønske eg spantet på meg en potte til ja, kjøp to!

Jeg tolker det dithen at jeg minst må ha to, da jeg hater bråk. Tror neppe Lasse er like "følsom" som meg på dette området, og ja.. da bråker det med en potte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har ikke dette noe spesifikt med 034-eksos å gjøre, men jeg har 2,5" (eller var det 2,75"...) custom fra Svendsen Eksos, med bare en lyddemper. Valgte den beste potta de hadde i håp om å få levelig volum med bare én, og kan skrive under på at dette bråker!! Gå for to.

Syns forresten du bør ha en rimelig bra unskyldning for å hive 3" på en 1,8, siden 2,5" flower til 400hk på en 2,2...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 3 toms fra turbo og bak med 2 stk Magnaflow potter og dette er i høyeste laget..hadde det lagd mer lyd ville det blitt plagsomt.. Nå bare gir det en herlig lyd ved pådrag..

dårlig video av bilen min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey takk for innspill gutter tenkte jeg skulle gå for 2.5" men blei når jeg chipet bilen anbefalte di meg 3"dp og 2.5" resten men kjører en time til jobb en vei hver dag så vil ikke ha noe bråk bare en god grov lyd ved gass pådrag. vil ikke ha støy så jeg må sitte og skrike til dem som sitter på. men hører masse fint om simons så kansje jeg skal gå for det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du skal ha bilen mer enn et år eller to bør du iaffal gå for rustfritt.

Jeg kjøpte vanlig simons på golfen min for 2-3 år siden, det er det nå rustet hull i. Bilen er ikke vinterkjørt, men det ruster likevel..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.