#1 Skrevet Februar 5, 2009 Hei ! jeg monterte i sommer s6 grøftelys på min a4 avant. Ser at flere har gjort dette på forskjellige måter Er det noen av dere som har en lykt til overs ? lykta på fører side var ikke veldig begeistret for steinsprut. Hadde vært kjekt om noen kunne hjulpet meg med å få tak i en ny eventuelt kun glasset ? lyktene det gjelder (nederste lysa): MVH stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2009 Jeg har men skal bruke de selv Beklager, men jeg kunne ikke la vær... Gleder meg til å få de på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2009 ebay er vel lykken...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2009 Jeg har men skal bruke de selv Beklager, men jeg kunne ikke la vær... Gleder meg til å få de på. Spent å se når du har fått de på Gjøre det selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2009 Yepp, alt er klart, venter bare på arbeidslyst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2009 Yepp, alt er klart, venter bare på arbeidslyst. Det er noe som tar tid eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...