#1 Skrevet Februar 5, 2009 Hvor får jeg kjøpt powerflex foringer til Golf 3 Tdi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2009 Vet ikke om de har til bilen din, men http://www.facemotorsport.no skaffer det meste av Powerflex til en veldig grei pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2009 har hørt så mye drit om facemotorsport så er litt usikker. noen med erfaring derfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2009 jeg kjøpte mine powerflex fra turbofun hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2009 Jeg handler alltid powerflex hos Awesome-gti.co.uk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2009 Har handlet fra facemotorsport ingen problem det:) Svarer kjapt på mail og sender med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...