Avtagbart hengerfeste på c4 s4

Anbefalte innlegg

Har som topic sier, avtagbart hengerfeste på bilen min. Kroken sto på da jeg kjøpte bilen, men jeg tok den av med gang. Ca 1 år siden. Og nå trenger jeg det. Men får det ikke på plass.. Noen som har noen lure tips her? Har smurt opp og styrt. Men sliter fortsatt..

Takker for alle tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Type hengerfeste og bilde gjør nok susen om du skal få vettuge svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det av typen som skal stikkes rett opp for å låse? isåfall hadde jeg samme problemet på s6a mi... smurte og opp og styrte men endte m at jeg satte jekken under og jekka det på plass... gikk helt fint og sitter der enda..:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel en låse mekanisme i selve kula, så er jo bare og teste om den låser ved trykk, en annen ting som jeg hadde problem med var at jeg glemte og dra den "store" skruen ut. Men dette var på passat 3b 98 mod da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som flere sier; pass på at 'kulene' i tuppen av festet går greit inn i festet, ellers er de umulig å få på plass! Og har du kjørt uten 'plastproppen' i hullet, er det sannsynligvis endel dritt oppi der som må ut først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, fikk det til. Alr vare bare sykt rusta, endel rustløser så løsna kulene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.