#26 Skrevet Februar 8, 2009 3200 + MVA er 4000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 8, 2009 3200 + MVA er 4000. Det har jeg også tenkt på. Men det stod 3200 inkl. MVA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 8, 2009 3200 + MVA er 4000. Tenkte akkurat på det samme men det burde jo stå totalpris på regningen med mva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 16, 2009 Her ble det ordning. Ble enig med verkstedet om å betale det min bror mente han skulle betale. Jeg anbefalte å betale det verkstedet hadde bestilt deler for, ca5000,-. Dvs at han betalte halve av det verkstedet mente han skulle betale. Han er fornøyd med måten verkstedet ordnet dette opp på, uten noe styr og krangling. Så kanskje han lærer til neste gang han skal sette inn bilen på ett verksted: FÅ PRISEN SKRIFTELIG FØR HAN SETTER INN BILEN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...