Xenon i grøftlys, noen med bilder?

Anbefalte innlegg

har en passat med orginale grøftlys på. tenkte jeg skulle montere xenon lys i de etter eu-kontroll.

mye arbeid? noen som har bilder eventuelt tips om hvor å plassere ballasterene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan sjekke i prosjekt tråden min i signaturen, men det er på en a6 vel å merke:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk.. peen bil btw:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg plasserte ballastene rett innom lykta på min A3 8P.. bolta de fast på plata under motoren.. om det er anbefalt eller ikke, det vet jeg ikke.. men det ser ut til å funke bra..

i morgen skal jeg justere litt på de.. få de til å peke litt mer ned.. de lyser da så sinnsykt :P

kan ta noen bilder av de da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. skal se litt på det. sier ikke nei takk til noen bilder heller;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk.. peen bil btw:)

Takk takk:) Jeg lå mine ballaster på den stålbjelken foran radiatoren, jeg pakket dem inn i ESD poser og la en gummimatte på ca 10mm i mellom og brukte dobbelsidig teip og strips for å feste dem. Har lest om flere som har fikk problemer når de har skrudd ballasten fast i godset på bilen, de har løst ut ESP lamper og ABS lamper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Installerte på min i går, på høyresiden er det så latterlig trangt at jeg må nok smøre albuene og kjøre på med friskt mot etterhvert..... Fikk akkurat festa så godt at det henger på plass før jeg frøys i hjel hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler uten tviiiil Slim ballaster til grøftelys,dette pga både str men også siden Slim ballastene blir levert med 3M Super Strong dobbeltsidig tape. Da kan man bare vaske rent der ballasten skal sitte (Rødsprit etc),deretter klebe fast ballasten på baksiden av fangeren etc. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler uten tviiiil Slim ballaster til grøftelys,dette pga både str men også siden Slim ballastene blir levert med 3M Super Strong dobbeltsidig tape. Da kan man bare vaske rent der ballasten skal sitte (Rødsprit etc),deretter klebe fast ballasten på baksiden av fangeren etc. ;)

ja.. slim ballastere har jeg hørt om, men hvor jeg så de det husket jeg ikke. blir vell så jeg montere det har har i første omgang:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor kan esp å abs lampa løse seg ut om den blir montert rett i godt da? å hva mener du med ESD poser Ole Jørgen?

får håpe det ikke er like trangt til meg;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Do it;) 8000K her mener jeg..

DSC_1081.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her med 8000k :)

DSC00963.jpg

DSC_0224.jpg

DSC_0322.jpg

DSC_0321.jpg

: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såå fresht ut dette ja Bjørnar:) hva er det du har i parklysa btw? får å få de så blåe?

siste bilde ditt Alexander, så veeeldig bra ut. fin bil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Do it;) 8000K her mener jeg..

DSC_1081.jpg

buuump. veldig nysjerri på hva du har i park lysa her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er LEDS, eller bare xenonmatch pærer.. Er ikke sikker..

Lars Kristian Belle sin bil, spør han;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk.. PM er sendt:) men noen som kan fortelle om det er stor forskjell på de xenon match pærene (led pærer) å xenon lys? om det er lite forskjell er det jo på en måte litt bortkastet tid å bytte til xenon mener jeg. eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har faktisk blå og hvite LED parklyspærer.. koster 70 kr paret..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk.. PM er sendt:) men noen som kan fortelle om det er stor forskjell på de xenon match pærene (led pærer) å xenon lys? om det er lite forskjell er det jo på en måte litt bortkastet tid å bytte til xenon mener jeg. eller?

LED grøftelys matcher kun Xenon,de lyser ikke noe bedre enn halogenpærer.Muligens litt dårligere..

Så dette kan ikke sammenlignes med Xenon mtp lysstyrke... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok... greit med innspill fra noen som har sett det, får jeg har alldri sett de xenon match pærene i bruk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.