#1 Skrevet November 22, 2004 Er på jakt etter bedre foringer til S2`en. Har kikket på Powerflex sine sider men ikke funnet noe som kan passe S2 sedan. Finnes det andre leverandører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2004 Opprinnelig postet av Lasse Ragnhildstveit Er på jakt etter bedre foringer til S2`en. Har kikket på Powerflex sine sider men ikke funnet noe som kan passe S2 sedan. Finnes det andre leverandører? Prat med Totta (Tor Olav Salvesen), han har vel akkurat kjøpt seg foringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2004 Er det forskjell på understellet på en coupe og sedan da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2004 Er like framme men bak har sedan`en samme som avant, dvs multilink!! Opprinnelig postet av John Fredrik Hansen Er det forskjell på understellet på en coupe og sedan da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2004 Sjekk http://www.amcarsquattro.co.uk Kan sikkert hjelpe deg. Jeg har nettopp bestilt til Coupe (kun fremme, da...). Hvis ikke kan Nomek as i Trondheim dreie etter mål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2004 Også interessert til bakstilling, forstilling er ikke noe problem. Alle har jo det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2004 Gå på : http://www.vagparts.com de har foringer laget av Powerflex.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 27, 2004 Kjøpte foringene min av jonus jeg, han skaffet til alle bærebuer, framme og bak. til traværsen bruker jeg orginal foringer. får foringene mine til uka jeg. gleder meg til og prøve og se hvordan dette funker på mine tidligere biler har jeg laget dem selv og det har funke meget bra. brukte da selvsmurende teflon/nylon. og dreie dem selv, hvis man hadde fått en stor bestiling kunne mann jo kanskje fått noen til og dreie et parti. skal se på de jeg får, og se hvordan de er. kanskje jeg får lagdt et eller 2 sett og har ligende. vurderer også og lage traværsforinger framme og bak også i teflon. Men intil videre ta kontakt med jonus, han skaffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...