#1 Skrevet Februar 6, 2009 Hei.. Har et lite problem.. bilen min (audi a3 1,8t) har fått et alders sjokk:( Servotannstangen lekker servo olje.. og jeg er trenger desperat å få byttet denne fort.. Er ikke noen i rogaland(dalane) områnde som har kunskapene og viljen til å hjelpe til me å få byttet denne.. mot betaling selfølgeli:) Men er litt skralt me penger akkoratt nå.. Nettop kjøpt bilen.. så kommer alle avgiftene i tilleg til dette.. Hater når sånt skal hende ved ny kjøp:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2009 Hei ! Har du handlet deg ny tannstang ? Hvis ikke så tror jeg at jeg har en brukt liggende. Den ryker svinebillig. csracing@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2009 Nei har ikke fåt tag i enda... du bur i egersund? passe vel ije bære:) Pris:) Men tregne fort:) Du vet ije om någen som kan bytta denna au. redd for at verksted he alt for lang ventetid:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2009 Då for eg bare takka cato for en go handel:) Å go pris:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...