Kvalitet på dietrich plastik?

Anbefalte innlegg

Hvordan er passformen?

 

Lurer på noen deler til min Golf V.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bakfanger på passaten min og minimalt med tilpassing der.

Så vil si passformen er bra ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er så som så, har solgt en goddel fra de men det er av ymse kvalitet.

Nå er de forresten konkurs, skal være nye eier på plass, men leverings tiden er ikke blitt bedre for å si det slik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke gå for Oettinger? Synes de har pent design på plastikken sin jeg,også er passformen peeeeerfekt. :)

 

img.php?id=104

img.php?id=103

img.php?id=107

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt tanken ;)

 

Er bakfangeren til diesel modellen fra Dietrich jeg har tenkt på.

 

Enten blir det original GTi eller Oettinger frontfanger, er bare redd prisene er drøye på begge :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja,den koster jo litt men er MYE finere enn mye annet også. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være Dietrich har kommet seg litt de siste årene, men RS4 fangeren jeg kjøpte til 80`n min for en del år siden var alt annet enn bra iallefall. For det første skulle den passe til B3, noe den ikke gjorde, den var jo selvsagt til B4. Deretter var det dårlig passform og den krevde en god del tilpassing og støping av fester.. Endte med at jeg solgte hele driten før jeg fikk den tilpassa ferdig for en slikk og ingenting...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta en grundigere titt på Oettinger, men først kommer senk, så felger.

 

Huff, blir dyrt dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dietrich eies nå av AutoStyle (nederlandsk svært selskap som selger alt mulig rart)

Delene produsers i kina som alt annet. Jeg har sett en Golf V GTI frontanger-kopi i ABS plast fra Dietrich, og finishen på den var meget bra! Med tanke på prisen synes jeg man får tåle litt tilpassing. Har du varmluftpistol er jo mye av tilpassingsjobben ganske enkel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger ute noen gti look fangere på finn nå. Fra ett firma som kaller seg HT Trade. Delene er visst fra Lion Tuning.

Så veldig bra ut på bildene. Noen som kjenner til dette`?

Eneste er vel at det de kaller R32 fanger ikke ligner R32 i det hele tatt.

I alle fall helt andre priser enn Oettinger og original.

Har selv også vurdert R32 fangeren av Dietrich, men da trenger man original grill osv. Og den koster en ca en arm her i landet !

Kanskje noen veit om noen som leverer originaldeler uten om Møller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.