#1 Skrevet Februar 7, 2009 Hadde nettopp min Golf IV 2003 mod på 120 km service, hentet bilen på mandag. Kjørt til å frajobb hver dag og funket fint, inntil igårkveld. Hadde kjørt bilen 2 ganger tidligere på dagen å var helt fin. Startet opp bilen og satte på varme 5 min før jeg skulle dra. Satte meg så i bilen å kjørde 500 meter da bilen plutselig begynte å "fjuske, hoste og dabbet av når jeg gav gass", fikk deretter opp en blinkende gul motormelding og emission workshop. stoppet bilen og lette opp i inst.boken om hva dette kunne være. Hørte så at den kun gikk på 3 sylindrer. Fann ikke noe spes i inst.boken,. Hva kan være galt? Kan det så enkelt være som at en pluggledning har hoppet av/ plugg som er gåend,(selv om de skiftet nettopp på verksted)? Tenkte kanskje på at det kunne være kondens i bensinen, da tanken har stått ganske tom de siste dagene, og det har slått om til ganske mange minusgrader de siste dagene, men da skulle den kanskje bare fjusket, og gått på alle sylindrene. Takker for tips! Mvh Ole M Johnsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2009 Prøv å fyll den opp? men bør vel få noen til å avlese feilager:: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2009 Fylte opp halv-tank torsdag men kondens skal vell ikke være problem viss den ikke går på alle sylindrene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2009 Har nå sjekket alle ledninger, å de sitter. Varsellampa blinker gult og bilen hørest ut som den er en 2-takter. Noen råd? Må vell vente til over helgen å få kjørt den på Møller Ålesund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2009 Denne er vel av typen med en coil pr sylinder. Nærmest garantert en defekt coil. Har jo vært problemer med disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2009 Denne er vel av typen med en coil pr sylinder. Nærmest garantert en defekt coil.Har jo vært problemer med disse. Noen som vet hvor dyre nye er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2009 Overkant av 400 etter rabatt (pr. stk.)mener jeg de ligger på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 7, 2009 sikkert en coil som er gåen..selv om det ikke skulle være det som er ødelagt nå gjør du lurt i å bytte de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...