#1 Skrevet Februar 7, 2009 Noen som har noen stemningsbilder? Vinter som sommer Par bidrag fra meg, kommet noen cm snø inatt: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2009 Fra en liten luftetur i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2009 Tøft bilde Anders:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2009 Deilig! har bare iPhone jeg da, så får ikke tatt sånne fancy bilder jeg Hatt det litt morro idag da, selv om dagen endte helt forjævli, venstre bærebrua bak knakk tvært av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2009 Bilder fra skiferie i Åre i fjor... En god del snø, med strober på i snøføyka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 10, 2009 Etter en helg med god leking med Audi'en, og etter en Helg med snø hvor firmabilen har stått stille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2009 Et par stemningsbilder jeg har vært ute å tatt i dag.. -20 grader gitt.. BRRRRRR... Bildene kunne sikkert vært bedre med litt redigering da.. Disse er helt urørte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...