#1 Skrevet Februar 7, 2009 (endret) Hei og hopp! Jeg kjøpte meg ett sett brukte TT parabol felger av en her på forumet. Felgene fikk jeg i posten i førsten av uka, og jeg ble overrasket over hvor bra stand de var i. Ene felgen er glassbåst, og resten har fått en runde med lakkfjerner i front. Jeg har tatt en runde til for å få vekk resten, og har begynt å pusse på de. Det kommer bilder etterhvert. Mvh Espen A. Sørlie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2009 (endret) Slik så felgene ut da jeg fikk dem Etter jeg fikk dem tok jeg å vasket dem grundig. Da så jeg at det var igjen en del klarlakk fortsatt, så la på ett strøk med duxola lakkfjerner Etter det så var det bare å sette i gang med våtslipepapir og vann. Og slik ser felgene ut pr. dags dato. har kommet ganske langt på en felg, men mangler litt pussing på de to andre felgene før jeg kan begynne å polere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2009 Ser bare røde kryss her. Prøv noe sånt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2009 Prøv å sett inn : ( i enden av adressa ) Eks: " " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2009 Prøv å sett inn : ( i enden av adressa ) Eks: " " Da funka det Takk skal du ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2009 detta ser bra ut Espen, du vil kanskje ta MIM felgene mine også når du først er igang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2009 detta ser bra ut Espen, du vil kanskje ta MIM felgene mine også når du først er igang? Hehe, njaa.. Tror det holder med disse for meg, for å si det slikt: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2009 (endret) På den ene felgen, har jeg noen svarte prikker over hele overflaten.. Har prøvd å vaske av, brukt lakkfjerner, og pusset på, men det ser ikke ut til at det vil gå av. Er det noen som har en formening om hva dette kan være, og evt hvordan jeg kan få det av? Takk på forhånd! Skal få lagt inn bilde av det etterpå. Jeg har også fått ordnet meg glassblåsing av resten av felgene også, og lurer på om jeg heller skal å lakke opp igjen alle fire, ettersom det helt sikkert blir forskjell mellom den ene felgen som blir lakket opp igjen, og de tre resterende. Men da er jeg bekymret for at jeg ikke får den samme blanke overflaten, som andre TT felger har. Er det noen som har en formening om det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 8, 2009 Er litt vanskelig å ta bilde av, men man ser da hvordan det ser ut her iallefall.. Noen som har en formening om hvordan jeg skal klare å få det vekk? Alt mottas med takk! Mvh Espen A. Sørlie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 8, 2009 Bare å pusse mer. Typisk oksidering av aluminium. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 9, 2009 Bare å pusse mer.Typisk oksidering av aluminium. Fant ut det nå! Takk skal du ha. Har fått pusset ene eika og i mellom ett boltehull i dag. Tar jaggu tid dette! Skal få lagt inn bilde bare jeg har fått pusset ferdig hele felgen. Går også å venter på poleringspakke fra gasolin Håper dette blir bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 9, 2009 er det 5x100 på disse?tøffe felger!,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 9, 2009 5x100 ET32 om jeg ikke tar heeelt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 10, 2009 er det 5x100 på disse?tøffe felger!,, Riktig som Roar sier. 5*100 og ET 32 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 10, 2009 God kveld. Har da fått gjort litt i dag også.. Var å kjøpte meg ei tube med autosol i går, har hørt at det skal være bra, og det fant jeg ut i dag! Har drevet å finpusset en av felgene, og grovpusset den dårligste av felgene. Ett par bilder: Dette var det jeg orket i kveld! Bare kom med ros/ris! Mvh Espen A. Sørlie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 10, 2009 Tipper det er flere som har såre fingertupper jeg,... Dette blir jo bra dette... Stå på ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 10, 2009 Tipper det er flere som har såre fingertupper jeg,... Dette blir jo bra dette... Stå på ... Hehe, det stemmer;) Blemmer også faktisk.. Takk skal du ha! Artig å høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 10, 2009 Bra jobbet! Blank og fint! Felgene er så nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 10, 2009 Alltid likt de felgene veldig godt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 11, 2009 hvem kjøpte du dem av?så skummelt like ut som de jeg solgte for litt siden:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 11, 2009 dem kommer nok fra meg... dette blir knallbra, espen...ser du orker det jeg ikke gjorde, men sånn er det med konemor og 3 gutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 11, 2009 dem kommer nok fra meg... dette blir knallbra, espen...ser du orker det jeg ikke gjorde, men sånn er det med konemor og 3 gutter Hehe, det er jo prioriteringer en må ta hensyn til:) Takk for det! Håper det blir knall til slutt.. Knut Arne: Morten svarte for meg der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 11, 2009 God kveld.. Har da fått gjort litt i kveld også. Men venter fortsatt på poleringssettet fra gasolin, håper jeg får det innen slutten av uka, så jeg får begynt å polert skikkelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 17, 2009 Blir helt killer dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 18, 2009 hvor lenge holder det seg polert vis du bruker det dagelig på sommeren da? må vel kanskje ta på ett lag med klarlakk? Ser utrolig bra ut nå i hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...