Anbefalte innlegg

Har irritert meg i vinter at bare halve varmeruta bak fungerer, og ikke der hvor det står "quattro".

Har feilsøkt litt nå, det kommer strøm fram, jordingspunktet er godt og alt er egentlig tipp-topp.

Men har følgt trådene med prøvelampe og sånn ca på midten i "quattro" skriften blir spenningen brutt samt trådene rundt.

Ser ingen synlige brudd, men er kanskje litt vansklig på en varmerute?

Er det noe rep.sett eller en måte å få fikset disse bruddene eller må jeg punge ut for ny bakrute/varmetråd-sett?

Hvis jeg må ha nytt har garantert ikke møller varmetråder med quattro-skrift liggende på lager lenger, noe jeg gjerne vil beholde:)

Noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får kjøpt en slags spesial lakk som det går ann å prøve å legge på som er til dette formålet,men dog er det ikke alltid det går.

wurth,og litt større bilrekvisitakjeder har sånt,koster vell en 150-200kr for ei bitte lita flaske:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. finnes en slags kobbertusj du kan tegne på ruta med, som leder strøm. Litt vanskelig å få rette fine tynne striper, men om det bare er en kort "strek" du skal lage/erstatte bør det gå fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, 'quattro'-ruta er utgått vare, men med sølvlakk, kobbertusj og tynn maskeringstape er det meste mulig!

Veldig fett når det smelter 'quattro' på rimet bakrute! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kjøpt på clas olshon.. Er med en "mal" som du legger på og maler på så får du rett fin strek... Tror jeg ga 100kr eller noe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle svar, da får jeg få på leting til uka:)

Quattroskrifta må fungere!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig papirteip er ypperlig til å maskere varmetråder med. BTDT.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.