Noen som har forslag til senk med 20" på s4 b5?

Anbefalte innlegg

Har noen 20" liggende med helt nye dekk fra gamlebilen som jeg solgte i sommer, tenkte jeg skulle bruke de på den nye i sommer. (dekk dim er 235/20/20 eller om det var 25/20) Det er snakk om en s4 b5.

 

1. Blir dette for stort?

2. Evnt hvilken type senk vil fungere.

3. Noen bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste som vil funke med et sänt oppsett er nok justerbart senkesett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen 20" liggende med helt nye dekk fra gamlebilen som jeg solgte i sommer, tenkte jeg skulle bruke de på den nye i sommer. (dekk dim er 235/20/20 eller om det var 25/20) Det er snakk om en s4 b5.

 

1. Blir dette for stort?

2. Evnt hvilken type senk vil fungere.

3. Noen bilder?

 

235/30 20 er det du har hvis 235 er rett.

1) Nja, nei hjulet er ikke større enn 235/40 18, men hvis du skal kjøre på bane eller bruker bilen mye på allslags vei, så bør man alltid vurdere en tomme mindre.

2) Gewnde, alt annet vil gi for mye glippe i skjerrmen. Men det kan subbe, hva er bredde og ET på felg?

3) http://www.internett.no ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med bredde og ET er at felgene ligger hjemme i Grimstad og jeg er i Bergen... Husker rett og slett ikke :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan! på s4`en som er avbildet er det k&w justerbart senkesett. felgene er 8,5 x 20 et 35 + 5mm spacere (et30) og 225/30-20 dekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er det som er innpresset på mine også, det er en rimelig fet kantfelg. Spacer pga bremser eller? Har løst senk problematikken med KW ver2 :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten så ser det ut til at jeg får meg rs4 bremser... trenger jeg ett annet innpress da? Hvis jeg må det legger jeg bremseoppgraderingen på hylla

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, spacere pga bremsene. med nye klosser har jeg ca 1-2mm klaring...

tror ikke rs4 bremsene bygger mer ut en s4 bremsene, uten at jeg kan si noe med sikkerhet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.