Noen mulighet for å finne ut hvilket supersport senkesett som er på bilen?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er noen måte å identifisere et supersport senkesett som står på en bil jeg kjøpte for en tid tilbake, og om det er mulighet for å få TUV papirer for det noen plass?.

Settet står på en Corrado VR6, og har ikke peiling på hvor mye det senker el.l.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er noen måte å identifisere et supersport senkesett som står på en bil jeg kjøpte for en tid tilbake, og om det er mulighet for å få TUV papirer for det noen plass?.

Settet står på en Corrado VR6, og har ikke peiling på hvor mye det senker el.l.

I fix, ta bare ä sjekk om det stär noen typenummer pä dem.

SU81VW05 er til Corrado.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takker for det, bilen står til vinter lagring, men om det er ok så tar jeg kontakt igjen med deg når jeg har fått sjekket dette opp...:)

Forresten noe peiling på hvor dette nummeret skal stå?, er det gravert inn i støtdemperen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takker for det, bilen står til vinter lagring, men om det er ok så tar jeg kontakt igjen med deg når jeg har fått sjekket dette opp...:)

Forresten noe peiling på hvor dette nummeret skal stå?, er det gravert inn i støtdemperen ?

Er ikke helt sikker du, men finner du ikke det nummeret sä noter ned andre nummer sä skal jeg fä sjekket det opp när jeg er tilbake fra Tyskland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god, gir deg en tilbakemelding når jeg har fått sjekket dette opp, takker..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.