#1 Skrevet Februar 8, 2009 Forsøker og overhale calipperne bak på 90`n fortiden... (38mm girling) Og fant ut at stemplet stod bomfast på høyresia. Denne gangen var det ikke den berømte håndbrekk delen av calipper`n som var treg , tvert imot gikk den som smurt Sikkert noe grunnet at jeg bytta pakningene og smurte opp arma i fjor høst Denne gangen var det rustdannelser rundt stemplet som førte til at stemplet stod fast.... (rust på "ringen" mellom pakningene) Jeg fikk omsider ut stemplet etter bruk av noe større verktøy Fikk pussa bort det jeg så av rust , og nå gikk stemplet lett igjen MEN , stemplet er ikke noe å ha lenger... striper , rust og hakk rundt kanten, (det fikk juling på vei ut) SÅ , går det ann å kjøpe deler til disse , som fks ett stempel ? Synes det er surt å måtte hive ett par tusen inn i nye kalippere , når selve kalippern og håndbrekket er greit , men bare stemplet bør byttes. Gode råd søkes Eventuelt om noen kan ha ett 38mm stempel/dele kalipper liggende så er jeg interisert i å kjøpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...