audi coupe 2,3 ng motor problem

Anbefalte innlegg

Det kan like gjerne skyldes at det har kommet en oppdatert pumpe, som da får nytt delenummer.

Det er ingenting å bekymre seg for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen problem at det kan lekke bensin i rundt toppen av tanken? måtte skrape vekk ca to tuber sicaflex..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er ei bensin pumpe på vei til meg i posten... håper jeg får start på bilen før snøen forsvinner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalt skal det være en pakning der for å forhindre at det kommer bensindamp opp. Den kan du kjøpe på Bj.Rødseth, eller du kan bruke egen tetningsmasse hvis du heller vil det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plagdes på min at det lak bensin der. Mest lukt igrunn.

Ble greit når jeg fikk montert ny pakning. Og ikke minst montert den riktig. Husker ikke hvor den skulle stå i farta. Om det var under eller over ringen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bensinpumpa skiftet og bilen starter og går! :D Var ikke verdens enkleste ting og skifte, men fikk jo kjørt bilen i 15min før vi ble påkjørt bakifra.. :( Så nå er vi på utkikk etter høyre hovedlykt, venstre baklykt, grill og panser..

Tusen takk for kjappe svar og tilbake meldinger! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bensinpumpa skiftet og bilen starter og går! :D Var ikke verdens enkleste ting og skifte, men fikk jo kjørt bilen i 15min før vi ble påkjørt bakifra.. :( Så nå er vi på utkikk etter høyre hovedlykt, venstre baklykt, grill og panser..

Tusen takk for kjappe svar og tilbake meldinger! :)

Uff uflaks hehe.

Lykke til med reparering :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.