#1 Skrevet Februar 8, 2009 Dette er LED lamper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2009 De røde er orginale lamper, de mørke er lookalike Passat R36 lamper til Golf (ikke OEM/orginal del) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2009 Ok, for i annonsen strå det: kompletten Satz der originalen LED-Rückleuchten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2009 Ikke OEM orginal del, men.. dette selges på møller...... så blir på en måte orginalt ,ja... InPro som lager de... Se tråden om min bil.. Prisen snakker man ikke høyt om-... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2009 Er det ikke Hella som lager de? hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2009 Er det ikke Hella som lager de?hmm Ikke de jeg kjøpte på møller... Mulig de har oxo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2009 Hvor mange kroner koster dette i norge? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250367995098&ssPageName=ADME:X:eRTM:DE:1123 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2009 Teilguru er super å handle fra. Han trekker fra tysk moms også om du ber han om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 8, 2009 (endret) ho ho... nei,, vesentlig billigere på Ebay ser jeg... ligger vel ca rundt 4500,- på møller.. mener og huske det.. skal se om jeg finner delenr. edit: 1K0 052 204 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 8, 2009 Har allerede vært i kontakt med dem, og de trekker ut mva Vet ikke om det er disse eller originale R32 jeg går for ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...