#1 Skrevet November 22, 2004 Jeg holder på å bygge om Golfen til GTI 8v motor....lurer på et par ting. Bak på intrumentet er det en vakumklokke som jeg regner med skal kobles inn et sted får å regne forbruk eller noe i den duren.....Hvor skal det slangen kobles hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2004 Spørsmål 2: Har fått tak i en slik hendel til kørekomputeren....men i følge Mr Skotner hadde bilen hans ikke valg 1 og 2 på hendelen men kun nullstilling knappen. Hvordan skal jeg koblen denne opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2004 Vacum slangen skal kobles til etter spjeldet. Er en sånn liten nippel på baksiden mener jeg. Kjøre computeren skal kobles til en tilsvarende kontakt i lednings nettet. Kan tenke meg du ikke har en slik plugg men ledningene går ut i fra en kontakt på gir kassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2004 Så da skal jeg finne den pluggen på ledningsnettet til motoren da? Sitter en litt stor plugg på girkassa ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...