#1 Skrevet Februar 8, 2009 hei! har en audi 200 2.2 tq 10v. og som det står i topic vibrerer clutchpedalen min.. hvorfor det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2009 Hører du noen ule lyd når du clutcher? Kan være utløserlagret som er klart for utbytting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2009 det er akkurat byttet da men:p akkurat skiftet clutch.. men er blitt en rar lyd så spørs om det kanskje har løsnet eller noe:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2009 Hm, sikker på at utløserlageret ikke er ute av senter da, kan skje når en har på slaven..? Skjedde til meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2009 hmmm. skjer det så lett da? kan jo hende.. kommer en rar lyd der så.. etter jeg har clutchen kommer det en vibererene lyd i noen sek så blir den borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2009 Hm, ingen ekspert. Men jeg brøyt og styrte på da, så nei, skjer sikkert ikke så lett. Beste er nok og ta ned kassa og se, så ser du vel fort om noe er galt mellom motor og gir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2009 haff:P kjedelig jobb men må vel gjøres. men i dag så skal jeg ut på isenmed denså får se om det holder:P sist gang skjedde det fire ting med den jævla bilen:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2009 hmm. i dag merket jeg at den slurer når turbotrykket kommer.. også kommer ikke pedalen tilbake med en gang hvis jeg girer etter den har slura.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...