Hvorfor blinker det i så mange lamper ?

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Jeg trenger hjelp nå..

Det elektriske har slått seg helt vrangt..

Blinker og lyser i varsellamper, og den låser seg i 3dje giret..

Hadde et lignende problem i fjor sommer...

Da bytta jeg et relè og det var i orden igjen..

Jeg har kjøpt nytt relè og prøvd og bytta...

Men det hjalp ikke...

Så vist du har tid en dag og kan kikke på det for meg...

Med VAG-COM

Mot betaling selvf...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har en tanke om hva det kan være? : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har vagcom å kan evt sjekke feilmeldinger for deg. jobber på tveita i morgen kveld fram til 21.30 så kan evt ta det etter det visst du kommer opp.

nummeret mitt står i signaturen så gi meg en pling visst det blir akutuelt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har vagcom å kan evt sjekke feilmeldinger for deg. jobber på tveita i morgen kveld fram til 21.30 så kan evt ta det etter det visst du kommer opp.

nummeret mitt står i signaturen så gi meg en pling visst det blir akutuelt ;)

Ja ellers takk men det er en som skal komme med vagcom å sjekke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva du fikk opp på vag-com er vel et sted og begynne? Lettere og hjelpe deg da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva du fikk opp på vag-com er vel et sted og begynne? Lettere og hjelpe deg da :)

Hei

Jeg har ikke fått tatt no diagonose enda..

Men den oppfører seg så rart.

Første turen på morran lyser det ikke no..Men når jeg starter den andre gangen kommer det en høy ule lyd, så begynner olje lampa å blinke og den som er sidna, er ikke helt sikker, men er det no med bremsene.. Begge lampene står og blinker... Så lyser lampa til ABS'en. Den blinker ikke.

Så når jeg har kjørt noen få meter hopper den rett i 3dje gir, så lyser det er firkant rundt alle tallene der gira står i instrument panelet... Så resten av turen er den låst i det giret. Det er artig med litt bakkestart...nope

Så nå har jeg merka vist jeg kjører på en humpete vei, blinker og uler det nesten hele tiden...

Så jeg tror det må være dårlig kontakt på noen følere eller noe sånt..

Men ut i fra de tinga jeg har sagt her, er det da noen som vet hvor jeg bør begynne å feilsøke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har du sjekket? Ikke kjørt med noe henger e.l?-sjekk sikringer o.l-høres ut som girkassa har gått i nød. se først på alle sikringer før noe annet, men er jo noe rart med bremselamper/abs lamper som lyser samtidig..Kan det være at du ikke har bremselys? da kan mye rart skje..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har du sjekket? Ikke kjørt med noe henger e.l?-sjekk sikringer o.l-høres ut som girkassa har gått i nød. se først på alle sikringer før noe annet, men er jo noe rart med bremselamper/abs lamper som lyser samtidig..Kan det være at du ikke har bremselys? da kan mye rart skje..

Har ikke kjørt med henger. Har sjekka alle sikringer.

Har hatt fra hverandre en del kontakter i motor rommet..

Men jeg skal feilsøke litt mer i morgen, jeg tror eller er nesten helt sikker nå på at det er dårlig kontakt eller noe med no følere og sånn...

Men Takker for alle forslag dere kommer med. Bare å komme med flere, så ser vi hvem som fikk rett til slutt,,,hehe : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om du har bremselys, og sjekk kontakta inn på abs-styreenhet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om du har bremselys, og sjekk kontakta inn på abs-styreenhet..
Da skal jeg sjekke bremselys, men hvor sitter den kontakta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen fiksa...: smil :

Det var styre enheten til ABS'en som hadde tatt kvelden..

Så jeg blei noen tusinger fattigere da men...: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.