#1 Skrevet Februar 8, 2009 7A motor har 1-3 ohm over dysene. S2 3B har rundt 15 ohm. Regner med 7A da har lav ohms dyser, og B3 har høy ohm. Kan jeg drive høy ohm dyser med 7A ecu, eller må jeg kjøre lav ohms dyser? Dyse driverene kan vel ta kvelden? Mener og ha lest at det går ene veien, men ikke andre veien. Husker ikke hvilken vei gikk hva. Jeg skal kjøre S2 innsug på en 7A, og vil bruke s2 dysene og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2009 Ingen som kan ha peiling på dette som kan hjelpe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2009 Hvis det er org. lav ohm, kan du kjøre høy ohm dyser, men ikke omvendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2009 Oki det er jo det, så da kan det gå.. Får se hvor det fyker ann takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2009 Motorstyringa til 7A har vel en motstandsboks til dysene mener jeg? Så det nettopp på et koblingskjema. Kan se om jeg finner det igjen. Mener det er en løs boks som sitter koblet på ledningsnettet til dysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...