#1 Skrevet Februar 9, 2009 Klarte å krasje caben i dagtidlig. Trenger en stk front lykt til golf 3 høyre side. Mulig noe andre deler også, har ikke sjekket nøye over. helst så fort som mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2009 Klarte å krasje caben i dagtidlig. Trenger en stk front lykt til golf 3 høyre side. Mulig noe andre deler også, har ikke sjekket nøye over. helst så fort som mulig. hei jeg har lykter liggende men glasset er knust men det får du billig på biltema mvh kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2009 Ta en sjekk i brandal du , so har dei nok liggande , ring åsen bildemontering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2009 Ta en sjekk i brandal du , so har dei nok liggande , ring åsen bildemontering Brandal har til 800 og noe + moms. Finner mye kult på ebay til den prisen der da. Må være med 2 linser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2009 Jeg har en, men desverre ikke i nærheten. Hvor mye haster det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2009 Fant ut en løsning som funker fram over. mulig en lykt på lur også, kan komme tilbake angående lykt + litt andre ting senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2009 Jeg trenger venste, noen som har ?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2009 har begge to om noen trenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 15, 2009 Pris ? selger du bare Venstre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 15, 2009 bare å komme med bud.. er el justering på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2009 Var såpass store skader at bilen ble kondandert. Så trenger ikke lykt lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...