#1 Skrevet Februar 9, 2009 hvordan skal jeg få av styreleddet som sitter i fjærbeinet??? muttern er av men vil ikke ut!!! hvordan skal jeg få det til.??? har hørt at det bare er og slå løs med slegge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2009 denne funker fint: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82528 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2009 denne funker fint: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82528 denne måtte jeg også bruke til slutt. slo som bare det, men ville ikke av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2009 Eller evt denne.. Jeg liker denne bedre. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=503&iItemId=82522 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2009 ja den hadde vært sjekk og ha, spesielt når man sitter oppe i nord og ikke har noe slike butikker tilgjenngelig:( tenkte egentlig på noe stalltips eller noen røvertrix for og få den løs jeg.... ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2009 Skal du bytte styrestag, eller er det for å få av fjærbeinet? Hvis det er sistnevnte kan du jo alltids løsne den på tannstaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2009 ja den hadde vært sjekk og ha, spesielt når man sitter oppe i nord og ikke har noe slike butikker tilgjenngelig:(tenkte egentlig på noe stalltips eller noen røvertrix for og få den løs jeg.... ?? Da kan du prøve å varme litt forsiktig på ytter-ringen, og banke forsiktig rundt (pass på så du ikke slår sprekker i den.) for da slipper den gjerne litt, så pleier det og være lettere å banke den ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2009 Skal du bytte styrestag, eller er det for å få av fjærbeinet? Hvis det er sistnevnte kan du jo alltids løsne den på tannstaget er en mulighet det, det som egentlig var planen vvar og få av hele drivakslingen... det var litt vrient og få av senterbolten/muttern... hadde et uhell og stabstaget hoppet av bærearmen og dro ut drivakslingen.. så skulle inspisere skadene egentlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 9, 2009 Eller sett et brekkjern i spenn mellom "armen" som styrestaget sitter på og styrestaget..Ogklin til Det gjorde jeg.. Endeleddet hadde sitti i gud veit hvor mange år.. MEn det løsna.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 9, 2009 ok, problemet er vel løst nå, fikk av senterbolten istedet, og da dro jeg ut hele drivakslingen som var planen i utgangspunktet... oppdaget at jeg har vært hard hendt og selvfølgelig så har stabstaget klart og lure seg inn på mansjetten til akslingen og ødelagt den:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...