NISSENS Radiatorer, erfaringer

Anbefalte innlegg

Hola. Trenger ny radiator til bilen ('89 200 10v) og har vurdert NISSENS ettersom mange selger disse. Men et lite kjapt søk viser at mange har vært plaget med disse.

Så jeg lurer, er det noen som har hatt gode erfaringer med disse, eller er alt rævva?

Event, noen som vet et annet sted hvor jeg kan skaffe radiator til en ok pris?

Kjøper vanligvis fra autohausaz, men de skulle ha 300$ i frakt : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har montert mange radiatorer fra Nissen og aldri opplevd noen problemer eller lekkasjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte en Nissens radiator på 80`n min, å det var ikke noe problemer med den ihvertfall! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Montert en på en BMW.

Radiatoren fuker, verre med restern av bilen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde det i min 80 med femmer... da hadde jeg problem med at jeg måtte borre opp nye hull sånn at jeg fikk skrudd vifta ordentlig på. Ellers var den veldig bra. Ikke sånn plastikktopp som alltid sprekker og lekker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heller ikke noe vondt å si,har hatt min i i 4 år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt minst 3-4 slike på mine biler, uten problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også montert sånne, ingen problemer, alltid fungert bra. Eneste problem jeg har hatt er at gjengene til festene har vært så fulle av lakk at det har vært vrient å skru uten å rengjøre skikkelig først.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.