#1 Skrevet Februar 9, 2009 Har eit lite finurlig problem. Har byttet regreim etc nå og justert dieselpumpa riktig. 2 +- 2 grader sein. Denne ligger nå mellom 0.4-3 grader sein. Men varierer veldig. Grunnen kan dette være? Samma har eg problem å starte på morgenen. Dette grunnet eg har hatt av diesel rør, og har sikkert luft i systemet. Dette får eg ikkje ut. Hovedproblemet, er at bilen går stygt. Går normalt i hastighet etc. Det rakler veldig. Er det nokon gode tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2009 Har eit lite finurlig problem.Har byttet regreim etc nå og justert dieselpumpa riktig. 2 +- 2 grader sein. Denne ligger nå mellom 0.4-3 grader sein. Men varierer veldig. Grunnen kan dette være? Samma har eg problem å starte på morgenen. Dette grunnet eg har hatt av diesel rør, og har sikkert luft i systemet. Dette får eg ikkje ut. Hovedproblemet, er at bilen går stygt. Går normalt i hastighet etc. Det rakler veldig. Er det nokon gode tips. Kamaksler? Ta av toppdeksel og se litt hvordan de har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2009 Har byttet dette. Det er lyd for at den går hardt, ikkje grunnet lager, løftere etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2009 Ble den justert på varm motor? I det programmet som gjør at den står å forandre fra sein til tidlig tenning i sykluser ? Feil på tempgiveren din? Andre feil i feilminnet motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2009 Hei den blei justert på ca 86 grader. Ingen feilkoder lagret. Gruppe 4 i vagcom ca 2 grader sein og blei da ca 16 grade på tidelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2009 Har prøvd å nøste litt i dette igjen. Status nå er den fremdeles går hardt når den er kald, litt finere når den er varm. Tenkte på det at dyserøra har vært av i 1 veke og eg tetta ikkje hulla til dysene. Kan det ha kommet dritt nedi som kan fororsake dette? Gir eg litt gass ca1000 omdreininger så går den penere. Ein annen ting er at dette kom over natta, kjørte til sverige søndag uten problemer mandag morra med 19 minus ute rakla det veldig. Lyden kjem fra pumpe rundt om der. Ser nokon har blenda egr ventil, kva er grunnen til dette? Håper på tips og svar. En ting er sikkert den er ikkje feil timet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...