#1 Skrevet Februar 9, 2009 Hei. jeg kjøpte meg for en tid tilbake 5 stk. rs2 replica dyser av en her på forumet. Etter det jeg har forstått skal disse passe rett i den originale fuelrailen på en AAN? Men nå når jeg skulle montere de sammen med resten av rs2 oppsettet fant jeg ut at de ikke passet, sporet til klipsen blir for langt ned og jeg får det ikke på. delenr. på de er følgende: 0 280 155 811 er det noen som får til å sjekke opp dette delenr? eller er det noen plass på nettet jeg kan sjekke opp dette? mvh vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2009 her er et bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2009 det er vanlig bosch dyser, så skal passe i railen. sikker på att du har fått de helt inn? 12,2ohm 354cc 34lb/hr ved 3bar google er en fin plass å sjekke ting:) http://www.witchhunter.com/injectorhidden1.php4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2009 Du må smøre gummi ringen og ta i litt så går det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2009 RS2 dyser har delenummer 0 280 150 984. Men de du har er ihvertfall Bosch dyser som Jørgen skriver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2009 takker for svar.. skal få prøvd dette i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2009 sitter å titter litt på bilder av dysene nå, og la merke til en ting. ser faktisk ut som låsesporet er endel lengere ned på de du har, en på de jeg har. (som jeg vet passer:)...) hvis du måler fra toppen, og ned til sporet, hvor langt er det på dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2009 ja d er det jeg har funnet ut også.. d var ca 1,3cm fra topp og ned til låsesporet. hva er det til deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 9, 2009 bilen står oppe i verkstedet, så får ikke målt de nå, men gjøre det i morgen. hvis det ikke er noen her som har noen org. s4 dyser eller lignende som de vet passer liggende lett tilgjenglig som kune målt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 9, 2009 Det ligner på rs2 replica-dysene til 034 du har der. Har et sånt sett jeg også.. men har ikke fått montert dem enda. Mulig jeg skal prøve litt imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 9, 2009 jeg hadde da originale dyser i garasjen, glemte det:S på de originale er det to spor på det første sporet er på 1cm det er det som er brukt. og det neste er på 1,3 likt de replica dysene. og hva er konklusjonen da? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 9, 2009 Det ligner på rs2 replica-dysene til 034 du har der. Har et sånt sett jeg også.. men har ikke fått montert dem enda.Mulig jeg skal prøve litt imorgen. okei.. d kunne vært fint;) har du bilde/delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 9, 2009 jeg hadde da originale dyser i garasjen, glemte det:Spå de originale er det to spor på det første sporet er på 1cm det er det som er brukt. og det neste er på 1,3 likt de replica dysene. og hva er konklusjonen da? hehe da er det sikker mulig å få tak noen klips som er litt lengere:) kan du ikke bare sette de i railen, og skru fast railen i innsuget, å drite i låseklipsa da? kommmer jo ingen vei alikevel når railen er skrudd fast i innsuget:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 9, 2009 da er det sikker mulig å få tak noen klips som er litt lengere:)kan du ikke bare sette de i railen, og skru fast railen i innsuget, å drite i låseklipsa da? kommmer jo ingen vei alikevel når railen er skrudd fast i innsuget:) joda det er jo en mulighet det;) må vell bare gjøre det å lete etter andre klips så lenge:D men er det da mulig å kjøpe like dyser men med forskjellige låsespor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 9, 2009 joda det er jo en mulighet det;) må vell bare gjøre det å lete etter andre klips så lenge:D men er det da mulig å kjøpe like dyser men med forskjellige låsespor? det vet jeg ikke, men du kan jo eventuelt ta ett baufilblad, og lage noen spor i de du har.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 9, 2009 ja har tenkt på d.. finner vel på no lurt skal du se:D Men takk for all hjelp så lenge;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 9, 2009 okei.. d kunne vært fint;) har du bilde/delenr? Delenr på mine: 0 280 155 868 Men finner ikke noe spesifikasjon på de på witchhunter. Skal være høyohm-dyser: 370cc @ 38psi 12.3 ohm Og de er klin like som dine. Hvite og fine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 10, 2009 Delenr på mine: 0 280 155 868 Men finner ikke noe spesifikasjon på de på witchhunter. Skal være høyohm-dyser: 370cc @ 38psi 12.3 ohm Og de er klin like som dine. Hvite og fine hmm.. d var menrkelig:P er det noe spesielt de selger hos 034 da elr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 10, 2009 er samme de har på 034.. spiller ingen rolle det låseklipset.. dyser og alt holdes på plass av fuelrailen som igjen er skrudd fast på to punkter.. jeg dret i klipsene.. har de samme dysene og merket fort det samme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...