Hvordan demonter Golf 4 lykt?

Anbefalte innlegg

Hvordan går jeg frem når jeg skal demontere en golf 4 lykt? Skal montere xenon og er et helsikke uten videre å få koblet det uten å utmontere hele lyktene. :) Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 Skruer i hver hjulbue, 3 under grillen, 2stk bak hvert av de små dekslene. Løsne evt. lyktespylere. Dra fangeren ut;) Så sitter lykta i 4 skruer..

Skal love deg at det er verdt det, altfor trangt og få det skikkelig med lyktene i.. Monterte Tri-xenon på min i helga, og glad fangeren var av:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så man må faktisk demontere hele fronten for å få ut lyktene.. Yey!!! hehe.. :P

Så, 4 skruer i hjulbuen, 3 under grillen (må grillen også av?), 2 bak de små dekslene (hvilke små deksler?) hehe... Har aldri skrudd på en firer før

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så man må faktisk demontere hele fronten for å få ut lyktene.. Yey!!! hehe.. :P

Så, 4 skruer i hjulbuen, 3 under grillen (må grillen også av?), 2 bak de små dekslene (hvilke små deksler?) hehe... Har aldri skrudd på en firer før

Grillen må av ja, den sitter klipset i 4 klips, så bare dra litt brutalt utover for og ikke ødelegge klipsa, og panserlåsen så er den løs..

Bak de sorte dekslene nede i fangeren på hver side;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen Bjørnar! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.