#1 Skrevet Februar 9, 2009 Hvordan går jeg frem når jeg skal demontere en golf 4 lykt? Skal montere xenon og er et helsikke uten videre å få koblet det uten å utmontere hele lyktene. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2009 4 Skruer i hver hjulbue, 3 under grillen, 2stk bak hvert av de små dekslene. Løsne evt. lyktespylere. Dra fangeren ut;) Så sitter lykta i 4 skruer.. Skal love deg at det er verdt det, altfor trangt og få det skikkelig med lyktene i.. Monterte Tri-xenon på min i helga, og glad fangeren var av:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2009 Så man må faktisk demontere hele fronten for å få ut lyktene.. Yey!!! hehe.. Så, 4 skruer i hjulbuen, 3 under grillen (må grillen også av?), 2 bak de små dekslene (hvilke små deksler?) hehe... Har aldri skrudd på en firer før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2009 Så man må faktisk demontere hele fronten for å få ut lyktene.. Yey!!! hehe.. Så, 4 skruer i hjulbuen, 3 under grillen (må grillen også av?), 2 bak de små dekslene (hvilke små deksler?) hehe... Har aldri skrudd på en firer før Grillen må av ja, den sitter klipset i 4 klips, så bare dra litt brutalt utover for og ikke ødelegge klipsa, og panserlåsen så er den løs.. Bak de sorte dekslene nede i fangeren på hver side;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2009 Tusen takk for hjelpen Bjørnar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...