#1 Skrevet Februar 10, 2009 Som tittelen sier.. Lurer på om denne blir seende baktung ut eller om det blir bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2009 (endret) Ingen som har dette? Har søkt på google og finner mye,men ingen der det står med sikkerhet hva slags senkesett de har brukt... Håper litt det er dette settet: Edit: 2.0 front and 1.8 rear 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2009 Hmm... Denne har 40mm: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2009 Ligger noen bilder av G5 med 50mm senk i inspirasjonstråden;) Spurte etter bilder der å da kom det bilder av 2-3 biler fram klubben:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2009 Hmm...Denne har 40mm: Om jeg får lov å synse litt, så ser denne vel lav ut for bare å være senket 40. Har du tittet på sciroccoen til Kopperud? Den er jo senket med 50mm fjærer til Golf V. Senket ca 35mm på rocen, og den er ikke så lav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 10, 2009 Titt i tråden til R-tsi guttene,, side 2...og 4.. 50mm H&R http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=75904&highlight=rtsi&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 10, 2009 Kikket gjennom hele Golf V inspirasjonstråden nå, og på de 2 siste sidene var det bilder gitt Har litt "ammetåke" her.... Den blå fant jeg på Bilforumet: http://www.bilforumet.no/golf-v/120701-felger-golf-v-2.html Fant 2-3 stk som hadde 50mm, men var ikke spesielt lavt. Men holder nok i og med at det subber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 10, 2009 Min har 45-50mm eibach sportline 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 10, 2009 mens vi er litt inne på senking på golf v. skal man velge justerbart eller senkefjører?? eg lurte på å kjøpa justerbart, men ser no at senkefjører kan vera tingen istadenfor. eg skal ikkje ha det skamsenka. kva er å anbefalla?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 10, 2009 Men må tenke på att når man kjøper coilover kit så blir bilen stivere å man kjøre lavt uten så mye subbing , samt den henger mye bedre på.. Mens med bare fjører som er 50mm blir den jo veldig myk, å demperene er ikke lavet for så lave fjører heller.. Bilde av en kompis sin med 45-40 fjører.. ( iffølge han ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 10, 2009 Ojda, den var ikke dum! Noen spec på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 10, 2009 Min har 45-50mm eibach sportline Litt lite bilde, men ble din lavere bak? Mange vil jo senke likt foran og bak, eller gjerne litt mer foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 10, 2009 Bilde av en kompis sin med 45-40 fjører.. ( iffølge han ) Hva slags dempere og fjører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 11, 2009 Litt lite bilde, men ble din lavere bak? Mange vil jo senke likt foran og bak, eller gjerne litt mer foran. Ser litt lavere ut bak på dette bildet, men er helt lik foran og bak i virkeligheten. Er meget fornøyd med eibach, slapp å bytte dempere da bilen var org. senket 15mm og dermed hadde litt kortere dempere fra fabrikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 11, 2009 Hmm... Denne har 40mm: Denne GTI´en har faktisk de fjærene det spørres etter! 45-50mm H&R Pirelli Zero Nero 225/35 19 på Helios 8,5x19 ET45 Kjenner bilen og historikken på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 11, 2009 Hva med de av oss som kunne tenkt oss 45-50mm på roc da? Finner bare 35mm i de listene jeg har funnet. Og da mangler det liksom en cm eller to. Den blå over er jo rimelig perfeks etter min mening.. du får fingre mellom dekk og skjerm, men ikke hele hånden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 12, 2009 Hva med de av oss som kunne tenkt oss 45-50mm på roc da? Finner bare 35mm i de listene jeg har funnet. Og da mangler det liksom en cm eller to. Den blå over er jo rimelig perfeks etter min mening.. du får fingre mellom dekk og skjerm, men ikke hele hånden. Foreløpig bare høydejusterbart som senker så mye såvidt jeg vet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 12, 2009 Hva med de av oss som kunne tenkt oss 45-50mm på roc da? Finner bare 35mm i de listene jeg har funnet. Og da mangler det liksom en cm eller to. Den blå over er jo rimelig perfeks etter min mening.. du får fingre mellom dekk og skjerm, men ikke hele hånden. Bosch edition fåes i alle versjoner;) Neida, kan ikke sette vinkelsliperen i fjærene på en slik bil. Er roccon lavere enn golf under? Er kanskje en grunn til at den ikke har noe andre alternativ enn justerbart hvis man vil lavere enn 35mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 12, 2009 Denne GTI´en har faktisk de fjærene det spørres etter! 45-50mm H&R Pirelli Zero Nero 225/35 19 på Helios 8,5x19 ET45 Kjenner bilen og historikken på den Var derfor jeg lurte Syntes den så lavere ut, for hadde 40mm vært så lavt hadde det blitt for lavt med 45-50 for min del. Skrev bare hva som var skrevet på Bilforumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...