Anbefalte innlegg

driver å vurderer 20" felger på passelaten min til sommeren. hva slags dim. er mest brukt på disse..

har bare klart å finne 245/30-20 som den mest fornuftige dimensjonen..???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

225/30-20 er vel mer rett og det vet jeg går på en passelat her i byen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

245 forran blir nok håpløst mye sporing... ville uten tvil gått for 225/30 forran ihvertfall, skal du ha bredere bak bør du nok sannsynligvis også ned i 25 profil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BF Goodrich G-force profiler 225/30-20

3-4 biler i klubben har det, på Passat, Golf V og A6

Alle sier de er positivt overrasket over bra de er å kjøre på!

passat20_liten.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

245 forran blir nok håpløst mye sporing... ville uten tvil gått for 225/30 forran ihvertfall, skal du ha bredere bak bør du nok sannsynligvis også ned i 25 profil.

Hva man bør blir mindre interessant fordi det ikke finnes 20 toms dekk i 25 profil som er i nærheten av riktig i forhold til 225/30... Man får heller ikke 225 og 245/30 fra samme produsent, så dersom man skal ha dette må man kjøre med BF Goodrich foran og Dunlop/Pirelli/Michelin bak...

Har selv 9,5x20 bak med 225 dekk, og det går, men blir superstrekt og anbefales ikke for de som foretrekker rette dekksider med god plass til skrifta... ;)

PS: Når jeg ser avataren din Arild, så tenker jeg bare: "All right, show them you're successfull! Snakker vi lunsj eller?" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.