#1 Skrevet Februar 10, 2009 Har noen hatt startproblem med 100tq med mc1 motor. Når bilen har stått over natta eller en dag på jobb må den kjøres lenge på starteren ca15sek. Men har bilen stått rolig over lengre tid starter den med en gang. Starter med en gang når den har vert stoppet en kort stund f.eks på butikken. Den starter altid etter hvert- Håper noen kan hjelpe meg. Paul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2009 er ikke bensionfilteret som begynner og bli tett/dårlig..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2009 Har noen hatt startproblem med 100tq med mc1 motor.Når bilen har stått over natta eller en dag på jobb må den kjøres lenge på starteren ca15sek. Men har bilen stått rolig over lengre tid starter den med en gang. Starter med en gang når den har vert stoppet en kort stund f.eks på butikken. Den starter altid etter hvert- Håper noen kan hjelpe meg. Paul Hei gut E har nesten maken bil, 90mod. TQ med MC2 motor. Hadde såmmå problemet på min, skifta dyser, tetninger, dyseforinger (plasthylser) og alt ble OK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2009 Skal prøve å bestille å skifte hylser og pakninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2009 Er problemet at dysene lekker over tid? Jeg har omtrent samme problem med samme motor. Selv har jeg renset og byttet mellom 2 kaldstartdyser uten at det har hjulpet merkbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 10, 2009 Er problemet at dysene lekker over tid?Jeg har omtrent samme problem med samme motor. Selv har jeg renset og byttet mellom 2 kaldstartdyser uten at det har hjulpet merkbart. Ja, det var det i mitt tilfelle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2009 dysene er ofte et problem på disse motorene.. på min spretter faktisk den ene dysa ut:P de blir slitte med åra. men skal du skifte dyser og er ute etter mer hester med det samme så kjøp volvo turbo dyser, de er større:) og juster opp trykket på turboen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...