#1 Skrevet Februar 10, 2009 hey! lurte på hvilke bilbatterier folk ha å anbefale og har erfaring med eller er alle like gode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2009 hey! lurte på hvilke bilbatterier folk ha å anbefale og har erfaring med eller er alle like gode? Biltema fikk god test en gang, lurer på om det var i bladet motor, men de varer vist ikke like mange år som de store merkene. Selv hadde jeg kjøpt hos audi forhandler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2009 Får vel de en betaler for, stort sett. halv pris, halv levetid???? Hatt mangen biler med biltemabatteri, aldi hatt problemer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2009 jeg kjøpte batteri fra biltema til min audi a8 i dag.. kokstort batteri så kosta 2800 på meca og 2000 på bilextra. men når det kosta 1300 på biltema tok jeg turen og kjøpte der i stedet. hørte at det er det samme som varta batterier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2009 Jeg har stort sett bare kjøpt Varta batterier. Vi har vel også rabattavtale på Torshov Bilrekvesita også, de selger Varta batteri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2009 (endret) Anbefaler Optima gèle batterier Et par grunner til å velge gele batteri (tatt fra bilforumet.no) 1 det kan monteres i alle mulige rettninger. 2 Ingen "knall-gass" hydrogen/oxygen utånding 3 Vedlikeholdsfritt 4 Høy kald start strøm kapasiet pga liten indre motstand Kjører på dette selv og har aldri hatt problemer Torshov bilrekvisita lagerfører Optima gèle batterier i 3 forskjellige typer til forskjellige formål. For min del som driver med stereo så er gult batteri best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...