Anbefalte innlegg

Bump!

Har noen en slik liggende kjøper jeg den gjerne! Må ha bilen i gang:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet turbofun solgte disse coilene for ikke lenge siden. kan ikke se i farta at de ligger i nettbutikken lengre. Du kan jo evnt, ringe og høre med dem.

Hvor holder du til da? Om du ikke er langt unna telemark/porsgrunn så er ikke bilen min i drift for tiden så kunne evnt, fått prøve mine for og finne ut om det er det som er feilen hos deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder til i kolbotn:) Porsgrunn blir vel langt å dra uten bil:\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bare kryssbytte de da, da ser du jo med en gang hvor problemet ligger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gjort det å den ene er defekt. Derfor skulle jeg hatt tak i en ny:P Men å få tak i noe her i landet virker ikke å være helt enkelt..

Har mailet Paul Guillen siden den coilen som gikk i stykker er kjøpt via han, så håper på kjapp oppklaring der. Men må nesten ha en coil kjapt siden jeg er avhengig av bilen for å komme meg noe sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en slik en liggende? Er avhengig av å ha bilen i gang før neste helg siden jeg skal bort:S (må kjøre ca 200mil)

Så om noen har en de kan avse så kan vi gjøre en deal over PM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.