#1 Skrevet Februar 10, 2009 Noen som sitter med noen slike coiler som ikke bruker de? Skulle hatt tak i en for å testa om det virkelig er coilen som er problemet. Er av denne typen - samme som er i coil-kitet 034 selger. http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=26&products_id=277 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2009 Bump! Har noen en slik liggende kjøper jeg den gjerne! Må ha bilen i gang:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2009 vet turbofun solgte disse coilene for ikke lenge siden. kan ikke se i farta at de ligger i nettbutikken lengre. Du kan jo evnt, ringe og høre med dem. Hvor holder du til da? Om du ikke er langt unna telemark/porsgrunn så er ikke bilen min i drift for tiden så kunne evnt, fått prøve mine for og finne ut om det er det som er feilen hos deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2009 Jeg holder til i kolbotn:) Porsgrunn blir vel langt å dra uten bil:\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2009 Kan du ikke bare kryssbytte de da, da ser du jo med en gang hvor problemet ligger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2009 Har gjort det å den ene er defekt. Derfor skulle jeg hatt tak i en ny:P Men å få tak i noe her i landet virker ikke å være helt enkelt.. Har mailet Paul Guillen siden den coilen som gikk i stykker er kjøpt via han, så håper på kjapp oppklaring der. Men må nesten ha en coil kjapt siden jeg er avhengig av bilen for å komme meg noe sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2009 Noen som har en slik en liggende? Er avhengig av å ha bilen i gang før neste helg siden jeg skal bort:S (må kjøre ca 200mil) Så om noen har en de kan avse så kan vi gjøre en deal over PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...