Hvilket senkesett skal jeg kjøpe til min A4 2003mod?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Audi A4 2003mod 1,8TQ

Problemet er at den er altfor høg!

Skulle gjerne hatt den litt nærmere bakken uten og tømme lommeboka heilt siden jeg skal ha nye sommerfelger til den også..

Så det jeg da lurer på er hva som er anbefalt og hvor kjøper dere det?

Vil senke den iallefall 40mm.

Holder nok det egentlig, har ikke S-line dempere men det går vel greit med 40mm fjører uansett?

Bør jeg koste på meg justerbart eller er det egentlig bortkasta penger om jeg ikke skal ha bilen lavere enn 40-45mm? Er så dårlige veier her at jeg kan ikke senke den noe mer.

Vil også ha den like lav foran som bak.. Bør jeg da kjøpe lavere fjører foran?

http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=830_838&products_id=3981

Fant de her når jeg leita litt, er dette noe og satse på? Og hva vil det egentlig si at de senker 35-40mm? Er de 35 bak og 40 foran?

Kom gjerne med deres erfaringer og hva dere har på bilene deres:)

Har søkt litt rundt men aldri funnet noen konkret tråd som beskriver det her. Og siden det er en del med samme bilen som jeg har inne her så håper jeg det er noen som har et klokt svar og komme med;)

Mvh Tor Erik Meland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R 45/45mm fjører er knall,jeg bruker det på org S-Line dempere.De kan du nok bruke på org dempere også. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke annbefale å kjøpe K-sport. Di sviker etter 1 års bruk.

Jeg har hatt det på min andre bil å dem sveik + at jeg har hørt andre har sakt at dem sviker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.