#1 Skrevet Februar 10, 2009 Hei! Fronten min har hatt litt riper og er nå har frontfangern sprukket litt etter å ha tatt nedi så snart må jeg vel enten få fikset opp den gamle eller kjøpe noe annet. Noen som har en anelse på hva dette kan komme til å koste? Ellers så lurer jeg på om jeg skal kjøpe en eller annen ny frontfanger og da også bakfanger til bilen. Noen som har tips? Og hva kan jeg forvente meg av pris når det gjelder lakking og montering? Håper på svar. Mvh Kristoffer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2009 RiegerTuning har en ganske nøytral front og bakfanger til a6 c5. Men pris vet jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2009 Ingen med flere tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2009 Behold den orginal, og ikke klass på masse plastikk som ikke passer med resten av bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2009 Behold den orginal, og ikke klass på masse plastikk som ikke passer med resten av bilen... Vurderer bare å holde den orginal. Skal ta en ringerunde en dag jeg har tid for å sjekke opp priser for å fikse opp org fangern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...