#1 Skrevet Februar 10, 2009 Heisann, har vært av med hele fronten fordi jeg var uheldig. Men nå skal alt sammen igjen og jeg husker selvfølgelig ikke hvor denne kabelen skal: Den grønne ringen er en mulig plassering for kontakten? men sitter ikke ordentlig fast i frontseksjonen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2009 er ikke sikker jeg. men kan stemme det hulle der. da jeg syns det ser ut som en temp føler. men har ikke sikker her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2009 Er tempsensor ja, men den skal sitte fast i en brakett som holder oljekjøleren til servoen på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2009 Ok, tenkte meg at var en sensor av et eller annet slag. Men en brakett som holder oljekjøleren til servoen? kommer et rør-strekk forran radiator og ac-radiator. Føler til denne du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2009 Det røret der ja Mitt foran radiatoren ca skal det røret festes til plastfronten din og på den skal også tempsensoren sitte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 10, 2009 ok, takk for oppklaringen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...