#1 Skrevet Februar 10, 2009 Hei Spør på vegne av en kunde her, noen som vet hvilke parklyspærer som sitter i på en Audi A4 2005 mod. med bi-xenon? Og noen som vet om 2005 A4 har dette feilmeldings-systemet for pærer som er gåen? Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2009 Pærene heter H6W, og er 6 watt halogen med metallsokkel. Jeg er usikker på om pærefeil varsles i FIS, men parklys gjør nok ikke det. Vil tippe det er nærlys, baklys og bremselys i tilfelle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2009 Tusen takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2009 Pærene heter H6W, og er 6 watt halogen med metallsokkel. Jeg er usikker på om pærefeil varsles i FIS, men parklys gjør nok ikke det. Vil tippe det er nærlys, baklys og bremselys i tilfelle. Det varsles om parklys i FIS også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2009 Damn.. Da må det altså brukes motstander her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2009 Det varsles om parklys i FIS også. Da får jeg bare skylde på dårlig hukommelse, at jeg ikke husker at det gjorde det på B6en min mor eide. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2009 Varsler ikke i FIS på min 2004 mod med bi-xenon og H6W 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2009 Hmm.. Må vel nesten bare be kunden min om å ta ut en pære og se om det blir noe feilmelding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 11, 2009 Kun biler med FIS som har pærevarsling, biler med multifunksjonsdisplay har ikke pærevarsling på 8E. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 11, 2009 Varsler ikke i FIS på min 2004 mod med bi-xenon og H6W Da har du vel ikke FIS, men multifunksjonsdisplay... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 11, 2009 Hvordan ser man forskjell på dette? Hva er egentlig FIS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 11, 2009 Hvordan ser man forskjell på dette? Hva er egentlig FIS? Har du FIS har du 2 knapper i enden og en under på viskerhendelen. Du kan da veksle mellom resterende kjørelengde på tank, aktuellt forbruk, gjennomssnittsforbruk og tid du har kjørt i multifunksjonsdisplayet, eller skru dette helt av. Har du ikke FIS vises kun resterende kjørelengde på tank og du kan ikke skru av displayet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 11, 2009 Da har jeg FIS, og jeg får ikke sånn pære-varsel-greie tror jeg.. Men jeg har jo bare 2000 mod a6 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 11, 2009 Denne tråden handler vel om A4 8E... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 11, 2009 Min tråd, gjør hva jeg vil med den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...