Anbefalte innlegg

IKKE KJØR SÅNN!!!!!!

Turboen kommer til å gå fløyten innen VELDIG kort tid!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men eneste som er gjort er å bytte et vakum slange det var hul i:confused:

haff, lurer på hva som er feil jeg:/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men eneste som er gjort er å bytte et vakum slange det var hul i:confused:

haff, lurer på hva som er feil jeg:/

Ser ut som at vnt mekanisken har kilt seg fast slik at den lader maks hele tiden. Løsningen på det er desverre ny turbo.

Kan også være hull i vakuum slangen som går tilbake til hjernen, sjekket denne hele veien?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som at vnt mekanisken har kilt seg fast slik at den lader maks hele tiden. Løsningen på det er desverre ny turbo.

Kan også være hull i vakuum slangen som går tilbake til hjernen, sjekket denne hele veien?

Haff :( fant ingen slange som går inn til hjernen:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vel ikke fått feilkode på Positive deviation hvis det var slangen til hjernen som var problemet?

Hva med slangen til VNT-styringen? Vil den "defaulte" mot maks eller min trykk hvis denne ryker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vel ikke fått feilkode på Positive deviation hvis det var slangen til hjernen som var problemet?

Hva med slangen til VNT-styringen? Vil den "defaulte" mot maks eller min trykk hvis denne ryker?

Mener det er den slangen jeg har byttet, er bare en vakum slange som går in på tubo`n?

jeg startet den nå å den høres ut som en lastebil da: rock : men regner medt at det ikke er bra. men jeg må bruke bilen til jobb så får kjøre pent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.