Elektrisk innklappbare speil 3bg?

Anbefalte innlegg

På Passaten vår er det IKKE innklappbare speil (ikke som jeg vet ihvertfall, hvordan finner en ut?). Er elektrisk justerbare og varme.

Hva/hvordan er denne funksjonen?

Kan en sette sånne speil på en bil uten, og kode dette om med VAG-COM? Eller kreves det kabling og styresentral til dette?

En kamerat har en Outlander og der kan han legge speila inntil bilen ved å trykke på en knapp. Mener dette er en grei funksjon i enkelte tilfeller (ferje f.eks, kan bli trangt noen ganger..... : bråk :: bråk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sjelden med slikt utstyr på 3bg.

Hvis du har innklappbare speil skal du kunne vri bryteren til speiljusteringen ett ekstra hakk forbi selve justeringen for venstre speil mener jeg. Det skal i såfall være merket på bryteren også.

Innebygd i denne funksjonen er også at høyre speil justerer seg litt inn og ned når man setter bilen i revers.

Vet ikke hva som skal til for å lage til denne funksjonen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vrir du speilbrytern med pila pekende fremover. Har innklappbare speil på min pluss at når speilbrytern står "på" det høyre speilet vrir høyre speilglass seg ned og ut. Det er også memory-funskjon på speilene i forbindelsene med førerstol. Så tror man må bytte en hel masse for å få slike speil,er jo såklart egne speil med motor for innklapping. Har sett kun facelift-typen speil med innklapp-funksjon tilsalgs på Ebukta. Jeg har den typen speil med stort på fører å lite på passasjer-siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vrir du speilbrytern med pila pekende fremover. Har innklappbare speil på min pluss at når speilbrytern står "på" det høyre speilet vrir høyre speilglass seg ned og ut. Det er også memory-funskjon på speilene i forbindelsene med førerstol. Så tror man må bytte en hel masse for å få slike speil,er jo såklart egne speil med motor for innklapping. Har sett kun facelift-typen speil med innklapp-funksjon tilsalgs på Ebukta. Jeg har den typen speil med stort på fører å lite på passasjer-siden.

Hmmm.... Okay. Høres jo da ut som det ikke er nok å kjøpe disse speila, montere og kode om. Må vel til med litt mer, så da er den saken avsluttet. :)

Skal bytte speilet på høyre side til engelsk (stort), så fikk noen ideer her. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.... Okay. Høres jo da ut som det ikke er nok å kjøpe disse speila, montere og kode om. Må vel til med litt mer, så da er den saken avsluttet. :)

Skal bytte speilet på høyre side til engelsk (stort), så fikk noen ideer her. :)

US-utgavene har også stort høyrespeil har jeg funnet ut. Da får du "riktig" speilglass også.....;) Har hørt mange som sliter med helt koko vidvinkel på Engelske speil på div. biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

US-utgavene har også stort høyrespeil har jeg funnet ut. Da får du "riktig" speilglass også.....;) Har hørt mange som sliter med helt koko vidvinkel på Engelske speil på div. biler.

Får en dette på Møller da? Har du et delenr? : vinke :

Trenger jo bare us glass da. Har delenr på uk speilhus (1265.- - rabatt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte -05 speil til min i fjor høst (som jeg ikkje har montert enda...:o))

Undersøkte da vedr innklappbare speil... Men kom fram til at men må skifte vindusheisene også, da det er forbindelse mellom de og funksjonen for innklapping.... Så slo det fra meg... Men hadde vært en fin funksjon og ha ofte ja....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får en dette på Møller da? Har du et delenr? : vinke :

Trenger jo bare us glass da. Har delenr på uk speilhus (1265.- - rabatt)

Nei har ikke delenummer,men en kar jeg kjøpte felger av kunne ta en tur på en høgger å skaffe meg et komplett speil. Så prøv å søk litt på VWvorterx-forumet,ofte det selges biler i deler der. Samme speila fra 97->03 modell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har slike speil på min 06 Passat ...

Er det noen som vet om det er mulig å programmerre at disse klapper inn når man skrur av tenningen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke det den coming home funksjonen da?? vet audier har det, så da vil jeg jo tro man får det på vw også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.