Isbanekjøring i regi av Østfold Lokallag=)

Anbefalte innlegg

Snakka med Frode på banen nå, og føret er knall og alt er klart, så da er det bare og komme opp/ned/bort i morgen og kjøre!

Betaling vil skje på plassen der borte:)

Noen som lurer på noe i forhold til i morgen, veibeskrivelse etc. så er det bare og sende meg en melding eller ringe på: 45295458.

 

Mvh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et hyggelig treff i dag, hyggelig og se igjen gamle kjente og å treffe noen nye! T.o.m. BMW "hjørnet" var greie folk, he he. Var sporete og igjenfryst når vi begynte å kjøre men når det ble frest ned så ble det fine forhold! Var moro å kjøre i dag, jeg var heldig og unngikk plastuhell denne gangen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var knallbra når jeg endelig fant hjullasteren og fikk han til og skrape litt for oss;) hehe

Koselig og møte dere nye som var på gardermoen i dag og håper vi kan sladre litt mer en annen gang, var en kjempetrevlig gjeng!

Har hatt noen fangerknekk i dag noen av oss, men det går så bra så, en må regne med litt svinn;)

Dette er hvertfall noe som kommer til og bli gjentatt nesteår, håper også da på flere påmeldte:)

 

Mvh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for et kjempebra treff helt på tampen av sesongen. All honnør til Kim Robin for å dra i gang dette: ja :! Noe slikt må vi få til neste vinter også, eller som jeg nevnte i går; felles dagstur til en isbane litt lenger unna. Hyggelig å prate med folk jeg ikke har sett på treff før også:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for et kjempebra treff helt på tampen av sesongen. All honnør til Kim Robin for å dra i gang dette: ja :! Noe slikt må vi få til neste vinter også, eller som jeg nevnte i går; felles dagstur til en isbane litt lenger unna. Hyggelig å prate med folk jeg ikke har sett på treff før også:).

 

Takker Andreas:)

Dette er helt klart noe jeg kommer til og få til en tradisjon på, om ikke på gardermoen, så kanskje veksle mellom noen steder i løpet av en sesong:)

Hyggelig og se noen nye folk fra forskjellige lokallag og bli litt mer kjent med hva som skjuler seg i andre lokallag i region Øst.

Artig dag!

Takk til alle som kom:)!

 

Mvh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yay da har jeg en stabil pc igjen! :) (Skrudd seg av etter 30sek - 2 min hele tiden. = Irriterendes hehe)

 

Takker for ett artig arrangement ja. Artig med slike som Kim Robin, som har energi til å dra i gang slikt :)

Det ble noen timer med skikkelig morro. Så morro at jeg var støl i skuldra i 2 dager etterpå hehe.

 

Sender meg noen filmsnutter jeg. Filmet med mobilen, så lyd og bilde er så som så.

Ble da noen artige stunder ja :)

 

Kim's parkering synes jeg fortjener førsteplass av mine filmer

 

Hehe, denne eieren kan fortelle alt selv om han vil. Artige historier der. Inkludert turen OPP

til Ringbanen ;)

 

Her ser en tydelig hvor stor forskjellen er på bakhjulstrekk kontra 4hjuls grafsing : vinke :

 

Artig tur ja. Jeg blir med på flere slike turer, garantert! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk Frank, artige filmer:)

Var bra den med Thomas og fronten;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk Frank, artige filmer:)

Var bra den med Thomas og fronten;)

 

Kunne blitt ganske fin den , der. men men,

Er vell litt flinkere til vinteren.

 

Var et kjempe fint treff. hadde det sykt moro

 

Så takk til kim, for supert treff : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde hentet bilen på fredagen, litt ut på eftan.Hadde ikke hatt bilen et døgn, da jeg traff en snøfond, nede i moss. da ble det en sprekk, på venstre hjørnet, helt ned, så da ble det å stripse opp fangeren.

Fikk kommet oss inn på gardemoen, og aldri kjørt quattro, så tok det ganske pent, i førsten, men så , begynte jeg å slenge rundt i 3 gir bortover stripa, så var vell flaks at det ikke skjedde noe da

 

Skulle kjøre inn i depo'et , så tenkte å ta svingen med litt stil: rock :.

Det synes jeg at jeg gjorde. Men men.

 

Så ble et dyrt treff for min del., men sykt moro.

 

Kommer til å satse neste vinter også. bare da med en diff, som funker:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gøyalt å se film fra dette treffet igjen (dette må ha vært før jeg kom dit). Ser på bulken til Thomas at hendelsesforløpet er en "typisk quattro-episode": Man får understyring, går av gassen og kjører rett i fonna. Det krever litt erfaring i quattrobil før man kaster tidligere lærdom på sjøen og beholder gasspådraget når det begynner å understyre (ikke at jeg som mangeårig FWD-fører skal påberope meg all verden erfaring, men litt har man lært av en håndfull isbanesesonger med Type 85 og knusing av div. hovedlys og frontblinkere;)). Regner med Comp'en har fått ny, frisk frontfanger igjen nå.

 

Nå er jeg i sommermodus, men flere bilder/film fra treffet hadde vært morro:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.