#1 Skrevet Februar 11, 2009 Som overskrift sier. Den håndholdte gps`en min kan jo måle nøyaktid fart og hva klokken er når jeg ankommer stoppsted, (så jeg da kan se hvor lenge jeg har igjen å kjøre) Har jo RNS-E i bilen også men kan ikke se at jeg finner disse funksjonene der? Finner bare kart og stemme, ikke noe mere godis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2009 når du navigerer til et sted i RNS-E så kommer det jo opp klokkeslett du skal ankomme, men den viser ikke hvor mange timer og min du har igjen. Den regner ut i fra gjennomsnittsfart den måler med GPS antennen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2009 Snodig.. Finner ikke dette i bilen min jeg.. Hvor kommer dette opp ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2009 Jeg mener dette kommer opp i FIS. Sett en destinasjon og kjør,da skal det dukke opp.Gjør det i min i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2009 Er jeg virkelig så blind.. Kanskje jeg har klart å skru av den funksjonen, om mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2009 Er jeg virkelig så blind.. Kanskje jeg har klart å skru av den funksjonen, om mulig? Det er mulig du må bytte "skjermbilde" i FIS via knappen under vindusspyler hendelen (hvis det er likt som på B6)? Husker ikke heeeelt hvordan det var igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2009 Mener det står på selve rns-e en også. Bilen står ute helt nedsnøet/iset så jeg gidder ikke gå ut å sjekke nå. Du kan få opp hastigheten fra gps en i "enginer mode" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2009 hastigheten får du i "engineering mode" ja, på bildet viser den på engelsk...4.2miles igjen til destinasjon, og ankomst kl 1:25pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 11, 2009 Se der ja! Supert! Takk! Da må jeg jo være blind.. Da skal jeg sjekke dette i morgen tidlig! 17 minus får meg ikke opp av en varm sofa nå i kveld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...