RNS-E kan den måle fart og estimert ankomst?

Anbefalte innlegg

Som overskrift sier. Den håndholdte gps`en min kan jo måle nøyaktid fart og hva klokken er når jeg ankommer stoppsted, (så jeg da kan se hvor lenge jeg har igjen å kjøre)

Har jo RNS-E i bilen også men kan ikke se at jeg finner disse funksjonene der? Finner bare kart og stemme, ikke noe mere godis?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når du navigerer til et sted i RNS-E så kommer det jo opp klokkeslett du skal ankomme, men den viser ikke hvor mange timer og min du har igjen. Den regner ut i fra gjennomsnittsfart den måler med GPS antennen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snodig.. Finner ikke dette i bilen min jeg.. Hvor kommer dette opp ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener dette kommer opp i FIS. : klø : Sett en destinasjon og kjør,da skal det dukke opp.Gjør det i min i hvertfall. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jeg virkelig så blind.. Kanskje jeg har klart å skru av den funksjonen, om mulig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jeg virkelig så blind.. Kanskje jeg har klart å skru av den funksjonen, om mulig?

Det er mulig du må bytte "skjermbilde" i FIS via knappen under vindusspyler hendelen (hvis det er likt som på B6)? : klø : Husker ikke heeeelt hvordan det var igjen. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det står på selve rns-e en også.

Bilen står ute helt nedsnøet/iset så jeg gidder ikke gå ut å sjekke nå.

Du kan få opp hastigheten fra gps en i "enginer mode"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hastigheten får du i "engineering mode" ja,

på bildet viser den på engelsk...4.2miles igjen til destinasjon, og ankomst kl 1:25pm

album_pic3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! Supert!:) Takk! Da må jeg jo være blind.. Da skal jeg sjekke dette i morgen tidlig!

17 minus får meg ikke opp av en varm sofa nå i kveld..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.