Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurer på om noen har Rs front og bak fanger til salgs som er til s4 c4?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Lurer på om noen har Rs front og bak fanger til salgs som er til s4 c4?:)

 

Har front fanger liggende, solgte nylig sideskjørtene og bakfanger, men vet muligens om en annen spell ny bakfanger;)

 

Send en PM om du er interessert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har rs front, bakfanger og helst sideskjørt til salgs som passer til audi s4 c4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har front fanger liggende, solgte nylig sideskjørtene og bakfanger, men vet muligens om en annen spell ny bakfanger;)

 

Send en PM om du er interessert.

 

Johnny, blir litt off-topic dette, men vet du noe sånn ca hvor mye mer plass det er bak den frontfangeren enn originalfangeren? Hvis ikke Thomas her finner den interessant er den antageligvis interessant for min del, ta i såfall kontakt når du vet mer konkret hva trådstarter her finner ut - har ikke lyst å kuppe noe foran nesa hans :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger også en del på Ebay. Nå skal det sies at med unntak av noen få RS2-look-fangere foran er alt annet noe så inni helvete stygt at det ser helt grusomt ut og fortjener en plass i "sånn skal det ikke gjøres"-tråden.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig!! Jeg hadde satset på s6 look hvis jeg skulle ha byttet fangere på min s4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har rs4 fanger foran og bak å rs4 sideskjørt på s4'n min nå. men til sommern så skal det av og monteres s6 fanger, er mye penere med s6 fanger på c4 en rs4:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.