#1 Skrevet November 23, 2004 Heisann. Har nå vært så mye styr med bilen at jeg har valgt å skaffe meg vag-com selv.. Men vet ikke hvor jeg henvender meg.. Noen som kan rettlede meg? Kristoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2004 http://www.ross-tech.com/vag-com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2004 Tips til alle Vag-Com brukere: Andy på Ross-Tech er også "forum leder" i et eget Vag-Com forum på VWVortex. Så, har dere et problem er dette stedet! Direkte link: http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=510 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Tips til alle Vag-Com brukere: Andy på Ross-Tech er også "forum leder" i et eget Vag-Com forum på VWVortex. Så, har dere et problem er dette stedet! Direkte link: http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=510 Her er et par andre som ross-tech er med på http://www.ross-tech.com/vag-com/discussion.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2004 Hva er mulighetene for å bestille flere samtidig? Flere som kunne tenke seg det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2004 Jeg har ikke anledning til å undersøke mye rundt dette nå. Men er med jeg hvis noen "drar i trådene".. Jeg må ha en i allefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2004 Må man kjøpe hele settet eller kan man BARE kjøpe den kabelen? Har programvaren så mangler evt bare kabelen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Olerud Må man kjøpe hele settet eller kan man BARE kjøpe den kabelen? Har programvaren så mangler evt bare kabelen.... Må vel ha lisensen tenker jeg, så man må vel kjøpe programvaren oxo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Olerud Må man kjøpe hele settet eller kan man BARE kjøpe den kabelen? Har programvaren så mangler evt bare kabelen.... Prisene er ink software. Skal du kun ha sw. koster denne 99$ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Prisene er ink software. Skal du kun ha sw. koster denne 99$ Har ikke pris på bare kabelen da? Det er software du mener som koster 99$? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Kristoffer Holth Må vel ha lisensen tenker jeg, så man må vel kjøpe programvaren oxo. Slik går det når man skal lese fort. he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Olerud Har ikke pris på bare kabelen da? Det er software du mener som koster 99$? Du får ikke kjøpt kabelen uten software.....hvis du bare ønsker software koster denne 99$ ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Du får ikke kjøpt kabelen uten software.....hvis du bare ønsker software koster denne 99$ ja. Ok.. Det var det jeg lurte på ja... Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Du får ikke kjøpt kabelen uten software.....hvis du bare ønsker software koster denne 99$ ja. Lisensen ligger i kabelen som du kjøper fra feks Ross-Tech. Programvaren er gratis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Lisensen ligger i kabelen som du kjøper fra feks Ross-Tech. Programvaren er gratis. Ah.. Oki.. Da er jo den saken grei.. enten ingenting eller full pakke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...