lakkering "helt ned" passat

Anbefalte innlegg

Noen som har nå peil om hva dette vill koste sånn c.a? på lakkerings verksted. åsså har jeg hørt at det kan være litt vanskelig å få lakken til å sitte på listene ved dørene, i og med at de er så fleksible.

noen som har gjort dette som kan kåm med innspill over hvordan det blir åver tid, holder det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det holder bra, hvis lakkerer gjør alt riktig med riktig type grunning og fyller. Har gjort det på bilen til far min, også forrige bilen min. Holder bra, men du skal selvfølgelig være litt forsiktig. Ikke sleng opp døra hvis det er mye snø f.eks som går helt opp til døra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjønner:) c.a pris på dette da? var innom en får å sjekke pris nå nettopp. skulle ha 6000kr:S trodde ikke det var så mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har omrent bøyd mine lister 90 grader og det er ikke antydning til at lakken sprekker, jeg betalte 3800 men det var på kvelden om du skjønner.

 

Da leverte jeg inn bilen, han vaska og skrudde av det han trengt, grunna og lakka lister og helt ned.

 

Uansett bilen ser 10 år nyere ut med en gang.

 

Er vel den modden jeg er mest fornøyd med av alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 2000,-for mine lister+bakfanger!

Ikke kjør for mye trykk på høytrykkspyleren når du vasker så holder det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2000?? det var noe annet. hvor får dere til det? må vell se om noen kan gjøre det "på kvelden" jeg å da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.