#1 Skrevet November 23, 2004 Har en to år gammel datter som jeg misstenker har lekt litt for mye med nøklene til bilen. Her om dagen når jeg sto opp hadde hun kvelden før klart å åpne vinduene med å holde inne "åpne" knappen. Etter denne hendelsen funker ikke "åpne og lukke" vinduene funksjonene fra nøkkelen. Noen som hvet hva som har skjedd, eller viktigere hva jeg må gjøre for å få det til å fungere igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2004 har du prøvd å åpne ved å sette nøkkeln i hullet å vri rundt? Kan også hende at batteriet er dårlig? Hsuker iallefall at det ikke var mulig å åpne vinduene mine når batteriet i nøkkelen min var ferdig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2004 Nei, har ikke prøvd det, men det fungerer pluttselig ikke fra noen av nøklene. Skal prøve når jeg går ut etterpå, tror faktisk ikke jeg har hatt nøkelen i låsen før Om det fungerer da, er det vele bare å bytte batteri.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2004 hehe.. har hatt nøkkelen i låsen en gang.. det var da jeg ikke fikk låse opp når jeg stod like ved bilen engang.. Om det ikke virker etter du har byttet batterier så kan det jo hende det har kommet noe vann og ødelagt elektronikken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2004 Hvis du leser instruksjonsboka står det noe om hvordan man kan aktivere og deaktivere denne funksjonen. Husker ikke hvoredan det er nå, men det kan vel være hun har fått til noe slikt på et vis? Ta en titt i boka, du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2004 Takk for tipsene, det virket med å bruke nøkkelen i døra. Tror ikke det er batteriene heller for jeg åpner å låser bilen på god avstand uten problemer... Kanskje datra mi har klart å daktivisere denne funksjonen på en eller annen måte, for vel lese i instruksjonsboka litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2004 Hvis du leser instruksjonsboka står det noe om hvordan man kan aktivere og deaktivere denne funksjonen. Husker ikke hvoredan det er nå, men det kan vel være hun har fått til noe slikt på et vis? Ta en titt i boka, du.. Hmm. Er det mulig å aktivere / deaktivere denne funksjonen?? Har bare tysk instruksjonsbok, så hvis det er noen som kan gi meg "oppskrifta" på aktivering, ville jeg vært takknemmelig. Per Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...